Volgers

zondag 6 mei 2018

Challenge 164 Ribbons Galore

A very good and sunny morning to you all,

It is time to reveal the theme of our new challenge. The theme is chosen by our team member Annie and drum roll please...
"Ribbons Galore"
This means this month we need to see on your project some kind of stamping and ribbons, ribbons, ribbons. Galore means a lot so...
You have one month to join in and you will receive more inspiration from our team B who will present to you the mid-month reminder cards. To join in our challenge click HERE and below my inspiration card. More inspiration by our design team on the challenge blog.

Een hele fijne en zonnige morgen voor jullie allen,

Het is tijd om jullie het thema te onthullen van onze nieuwe challenge. Het thema is gekozen door ons team maatje Annie en dat is, trom geroffel aub.....
"Ribbons Galore"
Dat wil zeggen dat we deze maand op jullie project willen zien, iets van stempelen en lintjes, lintjes, lintjes. Galore wil zeggen veel dus...
Jullie hebben 1 maand de tijd om mee te doen en halverwege de maand komt een herinneringspost waarin ons team B jullie nieuwe inspiratie kaarten zal geven. Om mee te doen klik HIER en hierop volgend mijn inspiratie kaartje. Nog meer inspiratie kun je op ons challenge blog vinden waar je de voorbeeld kaartjes van mijn team genootjes kan bewonderen.


For me also this was a big challenge as I am not so much of a ribbon person. As it is galore I also didn't want to add a ribbon bow and that's it. So I decided to make a weave. This is how I made the card:
1: Cut a white square 14x14cm and die cut the heart in the middle.
2: Cover the heart with embossing ink and embossing powder and heat set.
3: Cut a white square 13.5 x 13.5 cm on this square you make your weave. I used two colours of the same type of ribbon white and pink.
4: Add your stamping to the card, here the hearts left side and heart strings at the top.
5: Adhere your cut our frame on top of your ribbon weave square.
6: Put back the heat embossed die cut heart in the opening. Make sure it is glued down very well.
7; Die cut the couple and glue it on your card front.
8: Die cut your flowers and leaves.
9: Stamp a structure stamp in the middle of each flower with embossing ink and heat set with the same EP as used on your heart.
10: Colour the tips of your flowers with ink.
11: Colour the leaves with ink.
12: First adhere this card to a coloured card base which is 14.5 x 29cm folded in half
13: Make a flower arrangement on your card front and glue down.
14: If desired add a sentiment I adhered it with foam tape and it says a special day.

Voor mij was dit ook een hele uitdaging want ik ben niet zo'n lintjes madam. En het moet galore maw VEEL zijn dus kon ik me er ook niet vanaf maken met gewoon een lintjes strikje erop te zetten. Dus besloot ik een lintjes weave te maken. Hier is hoe ik de kaart heb gemaakt:
1: Snijd een wit vierkant van 14x14cm en snijd hieruit het hart in het midden.
2: Bedek het uitgesneden hart met embossing inkt en vervolgens met embossing poeder en verhit.
3: Snijd een wit vierkant van 13.5x13.5cm hierop maak je de weave. Ik heb twee kleuren van hetzelfde soort lint gebruikt wit en roze.
4: Breng nu eerst je stempel werk aan, de hartjes boord langs links en de hartjes stringen aan de bovenzijde. 
5: Kleef nu je 14x14 kaart bovenop je geweven kaart zodat je de weave doorheen de opening van je hart ziet.
6: Leg nu het hart dat bedekt is met embossing terug in de opening en klaaf het goed vast.
7: Snijd het koppel uit en kleef dat op.
8: Snijd al je bloemen en blaadjes uit.
9: Zet een structuur stempel in het midden van je bloem met embossing inkt en bedek met EP en verhit. Gebruik hetzelfde poeder als op je hart.
10: Geef de tipjes van je bloemen wat kleur met inkt.
11: Geef ook de blaadjes wat kleur met inkt.
12: Kleef nu eerst deze kaart op een gekleurde basis kaart van 14.5x29cm, vouw dubbel.
13: Maak nu je bloemen arrangement op je kaart en kleef alles goed vast.
14: Voeg nog een tekst toe indien gewenst. Kleef het op met foam tape.

I hope this inspires you and you will join in the challenge. Thanks for visiting and see you next time. Hugs Veerle x

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en dat je mee gaat doen met onze challenge. Dank je wel voor je bezoekje en graag tot de volgende. Groetjes, Veerle x


15 opmerkingen:

Liz zei

Gorgeous card, Veerle. Lovely design and ribbon heart is beautiful. xx

Diny zei

Wat een prachtige kaart Veerle!
Ik moest goed kijken waar de lintjes zaten.....maar heb ze gevonden hoor!
Groetjes Diny

Laine zei

Such great use of the ribbon and detail Veerle!
Laine
x

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Veerle,
Heel mooi met het geweven hart,
Ansx

Margaret Mifsud zei

Stunning card Veerle!! Love the look of the ribbon weave, it looks so pretty inside the heart shape. The flowers are gorgeous and I also love the die cut couple! Just beautiful! Have a wonderful day! xx

Margreet zei

Nou, je hebt je best gedaan met je lintjes hoor Veerle....echt veel lint verwerkt. Erg mooi gedaan met dat hart. Heel mooi kaartje is het geworden!
xxx Margreet

Iefje Ceulemans zei

Ik moest even bijbenen met het lezen van je blog en het doet me veel plezier dat de zin voor kaartjes maken zo te zien weer helemaal terug is! Ze zijn allemaal prachtig geworden hoewel ik helemaal verkocht ben aan de gelliplate kaartjes. Maar dit lintjesidee is ook helemaal top! Grtjs, Iefje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart Veerle met als blikvanger dat mooie hart. Heel gaaf zoals je de linten geweven hebt en dank je wel voor de duidelijke uitleg.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wauw zeg! Jij hebt even goed uitgepakt met al dat lint!! Heel origineel en mooi gedaan. Ik schreef het al bij Miranda: ik heb opgeruimd op mijn knutselkamertje en ik schrok van de hoeveelheid lint dat ik heb..... dus wat dat betreft zou het moeten lukken en kaartje met lint te maken.....
Groetjes,
GerJanne

Mia zei

Fabulous card, Veerle. Thank you so much for the tutorial. Kisses, my friend.

Fikreta zei

Gorgeous card!

Marlies zei

Een prachtige trouwkaart Veerle. Een heel mooi design en een schitterend effect met het lint. Een idee om te onthouden! Super gedaan een een prachtige inspiratie kaart voor one challenge. groetjes, Marlies

Caroline Cards zei

Een super mooie kaart Veerle. Het is goed gelukt om veel lint te gebruiken!
groetjes, Caroline

Gerrina zei

Wat een super gave oplossing om de linten zo te verwerken; en het zijn er nog veel ook! Groetjes, Gerrina

aussie aNNie zei

STUNNING LOVE LOVE LOVE.XXX[aussie aNNie blog]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...